butterflydream

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av det du - 5 augusti 2010 22:13

 hej!!

 

 

har haft en riktig slappar dag idag har inte gort någontig nästan

har typ bara sutit  vid datorn

i morgon måste jag städa *skit* och dusha

men hoppas ni har det bra det här var nog sista inläget för dagen

men vi ses i morgon igen.


//kram butterflydream :)

Av det du - 5 augusti 2010 14:42

hej  


här kommer några blogg tips


www.fannybannyb.bloggplatsen.se

www.kenzas.se

www.foki.se


jag har läst alla bloggarna och genom att läsa bloggar så kom jag på att det är roligt.det är bara att söka runt så hittar du bloggar som du tycker om


//kram butterflydream  


Av det du - 5 augusti 2010 13:16

dagens outfit!


 

 

tröja med roset- veromoda

linne- new yorker    

shorts- gina

//kram butterflydream

Av det du - 5 augusti 2010 12:01

dagens låt

Av det du - 5 augusti 2010 11:50

hej jag är så ledsen att jag inte har bloggat men har varit bort rest och hadde ingen dator.men har fixat bloggn med en ny header.har inte så mycket att säga om dagen just nu men jag har ju nyss vaknat.nu kommer jag nog igång med litte bilder.   hoppas ni har det bra  

  

min  första bild jag har laddat upp tog den igår

 

//kram butterflydream


Presentation


hej min blogg här på bloggplatsen heter butterflydream.
jag har haft blogg på blogger på blogg.se
på devote men jag är nöjdast här på bloggplatsen.jaggår på fryxelska skolan i dans i gurkornas stad.jag har svårt att stava ibland men stör er inte komment

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad är bäst??? :)
 bdb(bilddagboken)
 msn
 facebook
 blogg
 mobil telefonen
 hem telefonen
 tv
 ipod
 mp3
 mp4

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards