butterflydream

Alla inlägg under juli 2010

Av det du - 31 juli 2010 11:19

Hej jag skäms så mycket för att jag inte lägger upp en bild någon gång.

det kommer bbilder jag lovar.

men hoppas ni alla har det bra.Idag så ska jag till en häst och rida och ta hand om den.

vi får väl se hur länge jag är där men minst 2 timmar.det ska bli så kul.  

det kommer bilder.


//KRAM butterflydream  

Av det du - 26 juli 2010 12:09

hejhej har nyss vaknat ska vara med en kommpis ska bli så kul.men måste fixa mig nu .förlåt fatt jag inte har lagt in en enda bild men min webb suger och min kamera ha inget batteri och jag har inte haft tid men det kommer jag lovar  


//kram butterflydream

Av det du - 25 juli 2010 18:21

hej jag glömde bort att berätta att jag har tonat håret mörkt det kommer en bild på det senare.men jag är väldigt nöjd med färgen.

//kram ButterflyDream  

Av det du - 25 juli 2010 18:15

hej har inte gort något spesielt i dag har bara haft en slappar dag. får väll se vad jag gör imorgon. men hoppas ni har det bra    

förlåt fatt jag är så dålig på att uppdatera blogen.

//kram ButterflyDream  

Av det du - 20 juli 2010 22:42

hejhej hoppas alla ni har haft bra nu idag.jag sitter här hemma hoss en kompis.vi har nyss badat.det var ganska kalt men ändå varmare en luften så det var ganska skönt ändå   

hoppas alla sover gott och drömmer sött men jag ska vara vaken ett tag till

//Många Kramar ButterflyDream  


ni måste kolla den här


Av det du - 20 juli 2010 16:11

  hej hoppas ni kommer att tycka om min blogg.jag kan ha svårt vid stavning så alla vet det.jag kommer försöka att gå in på bloggen så ofta jag kan.kommentera järna

//  ButterflyDream

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej min blogg här på bloggplatsen heter butterflydream.
jag har haft blogg på blogger på blogg.se
på devote men jag är nöjdast här på bloggplatsen.jaggår på fryxelska skolan i dans i gurkornas stad.jag har svårt att stava ibland men stör er inte komment

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad är bäst??? :)
 bdb(bilddagboken)
 msn
 facebook
 blogg
 mobil telefonen
 hem telefonen
 tv
 ipod
 mp3
 mp4

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards