butterflydream

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av det du - 18 augusti 2010 11:48

nu kommer det några bildedr på det pyslet jag gorde igår

saknar dig: framsidan

       saknar dig: öppet

my friends:framsidan

  

    my friends: baksidan

my friends:första sidan (lite dåligt ljus)

        my friends:första sidan (bättre ljus) (har fixat bort bilderna på datorn på bilden)

Av det du - 18 augusti 2010 11:20

hej!!

 

igår va det bästa dagen med malin vi hadde så roligt.Vi pyslade med pyslet scrapbooking.Det var skit kul så jag blev medlem direkt.Ni måste tästa någon gång det var skit kul.Du kan bli medlem på deras hemsida www.creativeclub.se

 det kommer bilder på det jag gorde

 

förlåt min dåligadåliga uppdatreing har varit så dålig men jag ska försöka bli bättre nu.

 

hoppas ni har det bra  

//kram ButterflyDream  

Presentation


hej min blogg här på bloggplatsen heter butterflydream.
jag har haft blogg på blogger på blogg.se
på devote men jag är nöjdast här på bloggplatsen.jaggår på fryxelska skolan i dans i gurkornas stad.jag har svårt att stava ibland men stör er inte komment

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad är bäst??? :)
 bdb(bilddagboken)
 msn
 facebook
 blogg
 mobil telefonen
 hem telefonen
 tv
 ipod
 mp3
 mp4

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards